Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΣΕΛΙΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ ΦΡΑΝΚ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΑΘΗΤΡΙΑ...








Αγαπητή Κίτυ ,
          Σήμερα συνέβη κάτι πολύ περίεργο . Καθώς  πήγαινα στο δωμάτιό μου μετά το βραδινό , άκουσα φωνές από το παράθυρο και πλησίασα για να ακούσω καλύτερα . Δεν μπόρεσα να δω κάποιον αλλά άκουγα κόσμο να τρέχει πανικόβλητος . Ταράχτηκα και έκλισα το παράθυρο . Σε λίγο είδα τον πατέρα να μπαίνει  βιαστικά μέσα στην κουζίνα , όπου η μητέρα καθάριζε μαζί με τη Μαργκότ .  Η μητέρα έδιωξε τη Μαργκότ γιατί ήθελε να συζητήσει με τον πατέρα . Η Μαργκότ πειράχτηκε που δεν την άφησαν να μείνει και έφυγε για το δωμάτιό της . Εγώ έμεινα εκεί και προσπάθησα να καταλάβω τι έλεγαν . Ο πατέρας είπε πως οι Γερμανοί άρχισαν να ελέγχουν τα σπίτια της πόλης γιατί είχε ακουστεί πως Εβραίοι κρύβονταν μέσα στην πόλη . Τρόμαξα . Ποτέ δεν είχα ακούσει τον πατέρα να μιλάει τόσο αναστατωμένα . Πήγα στο δωμάτιό μου και προσποιήθηκα πως δεν άκουσα τίποτα . Μετά από λίγο όλα ηρέμησαν . Ο πατέρας ήρθε στο δωμάτιό μου να μου κάνει λίγη παρέα , όπως είπε , αλλά εγώ κατάλαβα πως είχε έρθει να βεβαιωθεί πως δεν είχα ακούσει τη συζήτησή  του με τη μητέρα .  Άρχισε να μου μιλάει και να μου λέει διάφορες ιστορίες . Ήταν τόσο καλός μαζί μου ! Μακάρι να ήταν πάντα έτσι ! Λίγο αργότερα αποκοιμήθηκα στη μέση μιας ωραίας ιστορίας .Ο πατέρας με σκέπασε με το πάπλωμα και έφυγε αθόρυβα από το δωμάτιο .

                                                          Ελευθεριάδου Θεοδότη Β1’

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...