Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ - ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ



Συναισθηματική νοημοσύνη - Βιωματικό  εργαστήριο  για  τα  δικαιώματα  του  παιδιού 
(20 -11-2014)




Τμήματα  Α1 , Α2 , Β1:
Με  αφορμή  την  παγκόσμια  ημέρα  για  τα  δικαιώματα  του  παιδιού  προβλήθηκαν  video  της  UNICEF  με  κινούμενα  σχέδια  για  τα  δικαιώματα  του  παιδιού . Μετά  από  κάθε  video  οι  μαθητές  έγραφαν  “ τι  ένιωσαν” βλέποντας  την  καταπάτηση  κάποιου  δικαιώματος  ή  την  εφαρμογή  του  δικαιώματος :
       
   Μικρό δείγμα απ' την  εργασία  των  μαθητών :
1ο Βίντεο - Δικαίωμα  στη  μη  διάκριση : Μετά  από  πολλή  προσπάθεια  ένα  “ διαφορετικό “ παιγνίδι  κατάφερε  να  μπει  στην  ομάδα  των  υπόλοιπων
Συναισθήματα :
Α1 :
- “ Ένιωσα  χαρά” ,
-  “ Ένιωσα  στην  αρχή  λύπη  αλλά  μετά  χαρά “ ,
- “Χαρά  που  δέχτηκαν  τα  παιχνίδια  και  το  διαφορετικό” ,
-  “Κάποια  παιδιά είναι  διαφορετικά  και  δεν  ταιριάζουν  αλλά  μόλις  γνωριστούν  τα  παιδιά που  δεν  ταιριάζουν  γίνονται  φίλοι - είμαι  χαρούμενος  γι' αυτό”
- “ Αισθάνομαι  άσχημα  για  τα  απομονωμένα  παιδιά “
- 'Ένιωσα  συγκίνηση  που  τελικά  τα  παιχνίδια  δέχτηκαν  και  το  διαφορετικό”
- 'Ένιωσα  ικανοποίηση  που  τελικά  όλα  τα  παιχνίδια  έγιναν  μια  παρέα'
                     κ.α

Α2 :
- “ Μου  έφερε  στο  μυαλό  το  ρατσισμό  στους  διαφορετικούς  ανθρώπους “
- “ Αισθάνθηκα  λύπη  όταν  δεν  μπορούσε  να  μπει  στην  ομάδα  το διαφορετικό  παιχνίδι “
- “ Μου  άρεσε  πολύ  το  βίντεο”
- “ Θα  ήθελα  όλοι  να  είναι  ίσοι  και  να  έχουν  τα  ίδια  δικαιώματα'
                 κ.α
Β1   :
- “Ήθελα  πολύ  το  διαφορετικό  παιχνίδι  να  ταιριάξει  με  τα  υπόλοιπα”
- “΄Ενιωσα  λύπη  στην  αρχή”
- “ Στην  αρχή  αισθάνθηκα  απογοητευμένος  αλλά  μετά  ένιωσα  πολύ  καλά”
- “ Αισθάνθηκα  χαρά”
- “ Μου  άρεσε  πολύ  που  ταίριαξε  και  το  διαφορετικό “
                          κ.α

2ο Βίντεο – Δικαίωμα  στην  οικογένεια : Ένα  παιδάκι  νιώθει  χαμένο  χωρίς την  οικογένειά  του . Ζωγραφίζει  μια  μαμά  κι  έναν  μπαμπά τους  κρατάει απ' το  χέρι  κι αισθάνεται  ήρεμο  κι  ευτυχισμένο
Α1 :
- “ Ένιωσα  χαρά  που  ζωγράφισε  τους  γονείς  του  και  σταμάτησε  να  νιώθει σαν  χαμένο “
- “ Νιώθω  χαρά  που  το  παιδάκι  δεν  είναι  πια  αβοήθητο “
- “ Ένιωσα  λύπη  που  το  παιδάκι  ήταν  σα  χαμένο “
- “ Νιώθει  λύπη  το  παιδάκι  και  νιώθω  λύπη  κι  εγώ'
- “ Αισθάνομαι  χαρά  που  τελικά  το  παιδί  βρήκε  στήριγμα  και  κάποιον  να το  φροντίζει “
                   κ.α

3ο  Βίντεο – Δικαίωμα  στην  εκπαίδευση : Κάποιο  παιδί  θέλει  να  πάει  στο σχολείο  όμως  το  κρατάνε  για  δουλειά . Παρακολουθεί  ένα  λεωφορείο  με παιδιά  που  πάνε  χαρούμενα  στο  σχολείο  τους . . . Είναι  θλιμμένο ,  , τρέχει  να  προλάβει  το  λεωφορείο  όμως  δεν  τα  καταφέρνει!
Α2 :
- “ Νιώθω  χάλια  που  μερικά  παιδιά  δεν  πάνε  στο  σχολείο”
- “ Αισθάνθηκα  λύπη  που  κάποια  παιδιά  δουλεύουν  αντί  να  πάνε  στο σχολείο “
                   κ.α
Β1 :
- “ Ένιωσα  λύπη”
- “ Νιώθω  στενοχώρια  γι' αυτά  τα  παιδιά
- “ Μου  προκαλεί  θλίψη  το  γεγονός “

                                                                               Επιμέλεια
                                                                         Ειρήνη  Πανταζή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...