Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ :ΣΕΦΕΡΗΣ-ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ





Γιώργος Σεφέρης
Αλληλεγγύη
 Εναι κε δν μπορ ν᾿ λλάξω
μ δυ μεγάλα μάτια πίσω π᾿ τ κύμα
π τ μέρος πο φυσ γέρας
κολουθώντας τς φτερογες τν πουλιν
εναι κε μ δυ μεγάλα μάτια
μήπως λλαξε κανες ποτέ του.
Τί γυρεύετε; τ μηνύματά σας
ρχουνται λλαγμένα ς τ καράβι
γάπη σας γίνεται μίσος
γαλήνη σας γίνεται ταραχ
κα δν μπορ ν γυρίσω πίσω
ν δ τ πρόσωπά σας στ᾿ κρογιάλι.
Εναι κε τ μεγάλα μάτια
κι ταν μένω καρφωμένος στ γραμμή μου
κι ταν πέφτουν στν ρίζοντα τ᾿ στέρια
εναι κε δεμένα στν αθέρα
σ μι τύχη πι δική μου π᾿ τ δική μου.
Τ λόγια σας συνήθεια τς κος
βουίζουν μέσα στ ξάρτια κα περννε
μήπως πιστεύω στν παρξή σας
μοιραοι σύντροφοι, νυπόστατοι σκιοι.

χασε τ χρμα του πι ατς κόσμος
καθς τ φύκια στ᾿ κρογιάλι το λλου χρόνου
γκρίζα ξερ στ λεος το νέμου.
να μεγάλο πέλαγο δυ μάτια
εκίνητα κα κίνητα σν τν γέρα
κα τ πανιά μου σο κρατήσουν, κι θεός μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...