Πέμπτη, 8 Οκτωβρίου 2015

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: ΝΑ'ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΑΣΚΑΛΕ



                                       


Μία εξαιρετική δουλειά από το συνάδελφο Χρήστο Τσατσούρη για να ξεκινήσει η συζήτηση!


                         
                    Γιώργος Ιωάννου, Να σαι καλά, δάσκαλε! from Χρήστος Τσατσούρης




                                              ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ :
                               «Να΄σαι καλά δάσκαλε» Γ. Ιωάννου

*   Ποια  είναι τα κεντρικά πρόσωπα του κειμένου;
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
*   Σχολιάστε τον αφηγητή ,τους αφηγηματικούς τρόπους, το χρόνο της αφήγησης.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
*   Τι πίστευαν στην αρχή τα παιδιά για το λαϊκό πολιτισμό και γιατί;
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
*   Πώς κατόρθωσε ο δάσκαλος να αλλάξει  τη γνώμη τους  και να καλλιεργήσει το ενδιαφέρον τους για την παράδοση;………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
*   Να παρουσιάσετε τα δύο μοντέλα σχολικής διδασκαλίας όπως παρουσιάζονται στο κείμενο.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
*   Να εντοπίσετε δύο παρομοιώσεις που αναφέρονται στην παράδοση και να 
      τις σχολιάσετε:………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
*   Αφού παρουσιάσετε την προσωπικότητα του καθηγητή του διηγήματος να γράψετε μία παράγραφο για το πώς φαντάζεστε εσείς τον ιδανικό καθηγητή.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
*   Τι είναι λαϊκός πολιτισμός και παράδοση;
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
*   Εκφραστικά μέσα
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
ΘΕΜΑ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ
Η Παράδοση και η σημασία της για κάθε λαό.




ΕΡΓΑΣΙΑ
Συλλέγω στοιχεία λαϊκού πολιτισμού του τόπου μου (τραγούδια, έθιμα, παραμύθια, φορεσιές, σκεύη, εδέσματα, παροιμίες) ,τα καταγράφω και δημιουργώ μία παρουσίαση.
                                                                         Στογιάννη Ευαγγελία, φιλόλογος

                         
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...