Πέμπτη 7 Μαρτίου 2019

ΜΑΣΚΕΣ...





Εξάλλου μια σειρά από μάσκες κρέμονται στον τοίχο,
μάσκες που τις χρησιμοποιήσαμε
άλλοτε για ν' αρέσουμε ή να ωφεληθούμε
                                         Τάσος Λειβαδίτης


Για να ‘μαι ευχάριστος σε όλους,
-κι ακόμα και στον εαυτό μου-
έκρυψα πάντοτες με μάσκες
που μου αρέσουνε το πρόσωπο μου
                                    ΚΩΣΤΑΣ ΟΥΡΑΝΗΣ - ΜΑΣΚΕΣ 


Αχ, αυτες
 οι μάσκες που κρύβουν, των ανθρώπων τις ψυχές
πάντοτε είναι εύθυμες και πάντα γελαστές
Νικηφόρος Βυζαντινός-Μάσκες


Θέλω για λίγο να σκεφτείς την μάσκα πριν φορέσεις

………..



                              Νικηφόρος Βυζαντινός-Μάσκες

ξύπνησα από βαθύ έναν ύπνο κι ανακάλυψα πως όλες μου οι μάσκες είχαν κλεφτεί -
κι οι εφτά μάσκες που είχα φτιάξει και που είχα φθείρει μες σ' εφτά ζωές


                           Χαλίλ Γκιμπράν 

Έβγαλα τη μάσκα και στον καθρέφτη κοιτάχτηκα.
Είδα το παιδί που ήμουν εδώ και πολύ καιρό…
Αυτό είναι το πλεονέκτημα
το να ξέρεις τη μάσκα να βγάζεις.


                      Φερνάντο Πεσσόα, [Έβγαλα τη μάσκα]
 


Μη με κοιτάς που στέκω αγέρωχα,

…………………………………
                               Μ ένα πλατύ χαμόγελο,
                    είναι η μάσκα που φοράω για να μην πληγωθείς.
             
                                             Κατερίνα Μπέση




                 
                       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...