Κάποιες προτάσεις:
@ Ημερολόγιο στις μέρες του
κορωνοϊού
(καταγράφετε
την καθημερινότητά σας, τις σκέψεις σας, συναισθήματα, προβληματισμούς τις
ημέρες του εγκλεισμού. Πιστέψτε με ότι θα σας βοηθήσει να αποφορτιστείτε,
παράλληλα θα αποτελέσει στο μέλλον ένα εξαιρετικό μέσο για να θυμάστε μια
πρωτόγνωρη εμπειρία που ζήσατε στη νεαρή σας ηλικία. Σκεφτείτε με πόσο
ενδιαφέρον θα το διαβάζετε στα παιδιά σας…
@ «Ζητείται ελπίς»
είναι ο τίτλος ενός διηγήματος του Α. Σαμαράκη, που δεν προλάβαμε να κάνουμε.
Παρόλ’αυτά θα σας πρότεινα να γράψετε ένα άρθρο
με αυτό τον τίτλο.( Μπορείτε να εμπνευστείτε από την τελευταία επικαιρότητα).
@ « Ο κακός μαθητής» :
ξαναγυρνάμε στο κείμενο : τι σκέφτεται ο κακός μαθητής τώρα που τα σχολεία
παραμένουν κλειστά, χαίρεται ή προβληματίζεται…; Γράψτε ένα κειμενάκι με ό,τι
σας εκφράζει.
@ « Κι έχουμε πόλεμο» : οι
σύγχρονοι πόλεμοι έχουν άλλη μορφή και διεξάγονται με άλλα μέσα. Καταγράψτε
τους προβληματισμούς σας σε ένα άρθρο
που θα αναρτήσετε στο διαδίκτυο.
@ Μια επιστολή…(
επιλέξτε μόνοι σας τον παραλήπτη : ένα πολιτικό πρόσωπο, έναν γιατρό ή
νοσηλευτή , κάποιον που δεν τήρησε την καραντίνα ή κάποιον που θέλετε εσείς)
@ « Ελεύθεροι πολιορκημένοι» είναι
ο τίτλος ενός σπουδαίου ποιήματος του Σολωμού και αναφέρεται στην πολιορκία και
την Έξοδο του Μεσολογγίου στα χρόνια της Επανάστασης. Οι Μεσολογγίτες ,έγκλειστοι
μέσα στην πόλη τους, προσπαθούν να αντισταθούν. Πολλές φορές σε σύγχρονες
καταστάσεις χρησιμοποιούμε αυτό το χαρακτηρισμό. Πώς τον καταλαβαίνετε εσείς ;
@ Και
μια εύκολη και πιο ευχάριστη εργασία: βρείτε και ακούστε ένα μελοποιημένο
ποίημα, γράψτε το και εξηγήστε γιατί το επιλέξατε.
ü Οι εργασίες είναι ενδεικτικές.
Μπορείτε να επιλέξετε και κάτι που θα σκεφθείτε εσείς.
ü Μην ξεχνάτε και τις προτάσεις που
σας έχω ήδη αναρτήσει (και στο blog
του σχολείου kapnogym.blogspot.com)
για φιλαναγνωσία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου