ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ... ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ

Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ :"ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ" Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗΣ




                                  Φύλλο εργασίας



  •  Διαβάζοντας τον τίτλο τι καταλαβαίνετε, τι σκέφτεστε; Πώς θα τον συμπληρώνατε;

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

  • Ποιο πρόσωπο χρησιμοποιεί ο Καβάφης στο ποίημα; Γιατί; Τι πετυχαίνει μ’ αυτό; Σε ποιον απευθύνεται;

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • Ποιο είναι το πρώτο στοιχείο που ο Καβάφης θεωρεί δεδομένο για κάθε άνθρωπο από τον πρώτο στίχο;

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

  •  «εξευτελίζεις» προσδιορίστε τη σημασία της λέξης χρησιμοποιώντας και λεξικό αν χρειαστεί.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

  •  Με ποιους τρόπους πιστεύει ο ποιητής ότι γίνεται ο εξευτελισμός της ζωής του ανθρώπου; Στην απάντησή σας αξιοποιήστε τους όρους: «συνάφεια», «κινήσεις κι ομιλίες» καθώς και τις μετοχές στη β στροφή: ποια κατάσταση περιγράφεται;

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………..

  •  Ποιο τίτλο θα δίνατε στην κάθε  στροφή με βάση το περιεχόμενο;

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

  •  «ξένη φορτική» προσδιορίστε ποιες μπορεί να είναι οι συνέπειες για όσους δεν ακολουθήσουν τις παραπάνω προτροπές.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

  •  Η επανάληψη του «μπορείς» σε συνδυασμό με το «προσπάθησε» πώς ερμηνεύεται;

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..


  •  Ποια στάση ζωής προτείνεται τελικά από τον ποιητή;

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………..
                
Στογιάννη Ευαγγελία, Φιλόλογος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου