- Ποια πρόσωπα συμμετέχουν στο διήγημα και ποια στοιχεία επιλέγει να μας δώσει ο συγγραφέας για την ταυτότητά τους; Γιατί;
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- Ποια κοινά γνωρίσματα δίνονται για τους δύο στρατιώτες;
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- Καταγράψτε τις ψυχικές διακυμάνσεις του στρατιώτη από την αρχή μέχρι το τέλος του κειμένου.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- Ποιο είναι ,κατά τη γνώμη σας ,το τραγικό πρόσωπο της ιστορίας;
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- Ποιος είναι τελικά ο στόχος –μήνυμα του συγγραφέα;
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
- Να σχολιάσετε τον αφηγητή , την αφήγηση, τους αφηγηματικούς τρόπους.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………….
- Να εντοπίσετε εκφραστικά μέσα στο διήγημα: (μεταφορά, προσωποποίηση, παρομοίωση, επανάληψη, ασύνδετο, εικόνα)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- Δώστε έναν άλλο τίτλο στο διήγημα.
…………………………………………………………………………………………………….............
- Φανταστείτε μια άλλη εξέλιξη στην ιστορία
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- Μελετούμε το διήγημα «Το ποτάμι» του Σαμαράκη και βρίσκουμε ομοιότητες και διαφορές με το κείμενό μας.
- Βρίσκουμε ποιήματα , τραγούδια, κείμενα, ζωγραφικούς πίνακες με αντιπολεμικό περιεχόμενο και κάνουμε μια παρουσίαση (κολάζ, powerpoint ή ό,τι άλλο μας αρέσει.)
Στογιάννη Ευαγγελία
φιλόλογος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου